Esmeh 03rabia48 aslında doktorlara göre değişiyor ben ilk 27+6 da girdim şehir Hastanesi’ne gidiyorum.
Rabia04_09 03rabia48 36. Haftada başlıyor. Bende şu an 33+4 haftalık hamileyim doktorum 36. Haftada artık nstye bağlarız demişti
piiremsesinannesiii 03rabia48 devlette bebeğin kilosu 2 buçuk olunca alıyolar yani benim olduğum yerde öyleydi