Bir_tirtilannesi aryehum en fazla 25. Haftaya kadar yapıyorlar diye biliyorum canım devlet mi özel mi takiplisin
Kubra-ulas aryehum ben 28. Haftadayken doktor ilk testi yaptırabilirsin demişti. Tamamı yapılmıyor. 24,25te tamamını yapıyorlar
poyrazin_annesi28 aryehum 24 28 haftalarda yapiliyo gidin yapar inşallah. Özel takipliymissiniz doktoru arayıp sorun
aryehum Kubra-ulas normalde daha erken yaptırmam gerekiyordu ama aksilikler oldu hep bu zamana kaldı 🤦🏻♀️
Kubra-ulas aryehum valla ben üşengeçliğimden yaptırmadım ne yalan söyleyeyim 😄 hastanem bana çok ters o yüzden sürekli gidip gelemiyorum kaldı o yüzden