Merhaba hanımlar devlette mecburi sezeryan olucam ama merak ettiğim bir konu var belden ufak bi operasyon geçirdim onun ağrısı çok oluyor doğumdada epidural veya spiral tercihim değil hem önden dikiş hemde belden ağrı olursa zor kalkarım genel anestezi uyguluyorlarmı acaba bilginiz varmı