Tugcesena Arkadaşlar merhaba doğum yaptığınız gece yanınızda hastanede anneniz mi kaldı yoksa eşiniz mi?
Mavi11 Tugcesena annem kaldı eşimle babam eve uyumaya gitti ki gündüz enerjik olup annemin yerini alsınlar diye dışarda ilaç falan alma işi oldu hep
meleklerin_annesii Tugcesena eşim kaldı , sezeryan oldum zaten beni kaldırıp yatmama yardımcı olmaktan başka bişey yoktu , herşeyimi kendim yapabildim