Kubra0426 Kızlar bi sorum olacak doktor 2 keredir her gittiğimizde başı önden gidiyor bebeğin diyor bugün 37. Haftama girdim başı 39 haftalıkmış sizce bu normalmi normal diyor ama söylerkende maşallah diyor normal doğumu etkiler mi başına gelen varmı
BbabyMom Kubra0426 benımkıde öyle canım önde gıdıyor 3hftadan fazlası sorun olur dedi doktorum korkacak bırsey yok genetık olabılır dedi bana
hicrann_96 Kubra0426 benimkidde öyle gecen hafta doktor baş haftasına göre önden gidder zaten demmişti