Ayın 25 inde çatlatma iğnesi olmuştum Klomen 3. Deneme çatlatma iğnesinde de 2. Deneme bu ay herşey çok güzel demişti doktorum duphaston bile kullandırmıştı ama gene olmadı bugün adet oldum 😔 üzülmek istemiyorum kalbimi ferah tutmak istiyorum ama çok zor inşallah en kısa zamanda nasip eder Allahım 🙏🏻