Hep hayırlı zamanda diye dua ediyorum zaten ama Ağustos da iki sene olacak hiç korunmadım. Pcosum var hsg çekindim arkuat çıktı doktor histeroskopi öncesi gebelik deneyelim dedi ama olmuyo miyoinositol falan kullanıyorum klamen de kullanamıyorum kistten dolayı bilmiyorum ne olacak dua edin bana