Ya daha 32+3 haftalıgım ve 2 3 gündür kasılmam karın agrım var hep gecer gözüyle baktım gecti de saat 2 oldu neredeyse ve midem cok bulanıyor afedersiniz ishal olmuştum aslında ama şuan büyük tuvaletim var gibi hissediyorum gelen giden yok ıkınma da istemiyorum korkudan karnım sertleşti bebek sanki aşagıda gibi uyumaya mı calışsam beklesem biraz daha acile mi gitsem şaştım ya