Nisanurbhce Kızlar son haftalardayım çok kasiniyorum doktor test yaptı sonuç geç cikicagi için aile hekimin baksın yüksekse bana gel dedi bugün gösterdim yükselmiş doktoruna git dedi süreç nasıl oluyor bilen varmı
sehrengiz_8 Nisanurbhce dahiliyeye ya da gastroya yönlendiriyorlar bir ilaç başlatıp değerleri kontrol altında tutuyorlar aşırı yüksekse de düşene kadar hastanede yatış verip kontrol altına alıyorlar
Aselhumaninannesi Nisanurbhce off aynı kasinfi sorunu bende de var artık vücudumu parcslicam kasintidan doktor test istedi ama normal gözüküyor safra asidi testi uyuz desen değilim bakıldı ama artık dayanamıyorum eğer gebelik kolestazi var ise ve doğuma yakinsaniz doğuma alıyorlar banada doktor dedi 37 haftaliksin eğer anormal çıkarsa bebek gelişmiş zaten dedi doğuma alırız dedi
ballibocek Karaciğer alt ast tsdtleri mi istenen, zira onlar hemen çıkar ? Ben de özellikle karnında yalamış ve kolestazdan korkmuştum ama cilt kuruluğuna bağlı imiş, dermatoloğa gitmiştim. Geçmişler olsun