canimacan Merhaba bayanlar, 16+2 günlük hamileyim ve iki üç gündür derin nefes alamıyorum ,nefesim yarıda kalıyor cigerlerime dolmadan geri veriyorum gibi. Sürekli bir esneme halindeyim fakat uykum olduğu için değil daha derin nefes alabilmek için , hiç böyle bı durumla karşılaşan var mı çok daralmış hissediyorum kendimi 😧
Anneolacak canimacan nefes acligi cekiyorsunuz gebelik haftanjz cok buyuk degjl tamamen psikolojik korkmayjn
EceAydn canimacan 37. haftaya girmek üzereyim bu haftalar daha zor. Bende sizin gibiydim 20-25 hafta arasında tıkanırdım bian nefessiz kalırdım. Zaman ilerleyip bebek büyüyünce daha da arttı ama strese girmeyin daha uzun sürüyor sonra
Yelizmurat Mrb cnm ben 17+3 hamileyim bende bu son bi kac gundur geceleri daraliorum cok boyle nefes almakta zorluk ceker gibi oluyorum uyuyamiorum rabbim iyi etsin insallah hepimzi
canimacan Yelizmurat ayy amin inşallah ya misafirliğe gidiyorum milletin yanında ağzımı kapatamiyorum sürekli bı esneme hali insanlar yanlış anlayacak diye kendimi tuttukca daha da daraliyorum