Kızlar 22+6 yız. Bebeğim hep sağ tarafa toplanıyo. İlk gebeliğimde de bebeğim sağ tarafa doğru kayardı bazen ama daha ilerilerde 30 haftadan sonra yapmaya başlamıştı. Bu gebeliğimde nerdeyse çoğu zaman bebiş sağda hissediyorum. Böyle olan varmı içinizde 🙈 birdahaki randevumda da doktora soracağım normal mi acaba diye