Bebiskus Sallandı acıyor. Az önce sıktım biraz uçlarını şimdi uçları ateş tutmuş gibi yanıyor ve acıyor. Bu zararlı bi durum mu? 20 haftadayım😢
Gulsen20 Bebiskus sıkmak yasak canım ya sıkınca erken dogum olurmuş öyle duydum ama ben hiç öyle birşey yaşamadim 🤦🏼♀️35 haftamdayım beyaz yapışkan biresey geliyor onuda elemiyorum
Abcc-1 Bebiskus 2 saat önce oldu kaşınıyor diye krem sürmüştüm alerji yaptı galiba uçlar ateş ediyordu ağladım acısından nöbetçi eczaneden lansinohu aldım bu maksatla denemiş oldum o dindirdi yanmasını acısını 😢
gulsumd1 Bebiskus benimde böyle 28. Haftadayım gümüş kapak ve krem kullanıyorum yoksa çok acıyor dokununca acayip yanıyor nemlendirmek gerekiyor
Gulsen20 anneolmakzoramagulusuyeter_ canim endişeleniyorum acaba sütüm gelicekmi diye 🤦🏼♀️😂 ama afedersin canim çok büyüdüler küçüktüler bende kendi kendime diyorum çoçuk olunca ne içiçek e bişey yoki gelmiyo🤣
anneolmakzoramagulusuyeter_ Gulsen20 gelir Allah’ın izniyle güzel düşün güzel olsun iri memeli olup ta süt sıkıntısı yaşayana pek denk gelmedim
sumeyraacyg 24 haftalığız göğüslerimde hiçbir acı sızı yok sizin bahsettiğiniz gibi sütüm hemen gelmicek mi acaba 🥹🥹