Normalde benim bebeğim de çok hareketlidir ama 23. Haftada 2 gün hareketlerinde azalma vardı çok korktum hemen doktoruma gittim o da bu durumu normal karışladı hep hareketli olacak diye bir şey yok dedi bende o aralar grip olacak gibiydim büyük ihtimalle bebeğim de etkilendi