38+3 ’le normal doğum yaptim 10 dk bi sandım geliyordu bn de farkında değildim on dk boyunca uyuyordum sonra aklım başıma geldi süre tuttum 7 dk bir gelince kanamam oldu 5 dk bir düşünce eşine haber verdim hastaneye 5 cm acıkmaya girdim doğuma kdr hic yatmadım hastane odasında surekli yürüdüm 5 cm açıklıktan 3 saat sonra doğurdum. cok sukur bi avazda kurtuldum o kdr da korkud değildi doğum hatta güzeldi 😍 Rabbim herkesi kazasız belasız bi avazdakurtarsın insallah