Kızlar 39+5 sancım çok fazla çıkıyor nst de ama açılma yok doktor 1 buçuk saat yürü dedi yürüdüm çok az açılman var dedi bı 2 buçuk saat daha yürü dedi bende şimdi eve geldim evde yürüyüm haraket yapayım diye nasıl acilmam olabilir açılmaya ne yardımcı oluyor birde dua edermisiniz 😟