İki test yaptım pozitif çıktı iki doktor kese var bebekte çok küçük var dedi ama kalp atışı falan duymadık kaç haftalık söylemedi 70000 kusurlerde beta çıktı sonra başka bir doktor kese göremedim dedi alttan bakayım dedi bende baktirmadim bir daha da gidemedim doktora leke vs hiç birşey görmedim kusma var bayramdan sonra gidicem insAllah ama bu hassasiyet olmaması kafama takılıyor normal mi son adet tarihim 8 Ocak