Bugün sezaryan olalı tam 7 gün oldu. Tamamen tüm ağrılarım geçti denebilir iz görülmeyecek kadar az hatta .
Ağrılarınız olacak ama dayanılmayacak gibi değil benim en çok zorlandığım konular tuvalet yapmada oldu bir de yataktan kalkıp yatmak … onun dışında bol bol yürüyün su için ödemi atmak için , baya şişlik oluyor çünkü.