İkiz hamilelikte alışveriş sürecini nasıl yaptınız veya yapıyorsunuz? İlk etapta herşeyi 2 tane aldınız mı beşik vs. Doktorlar sürekli riskli gebelik diyip duruyor insan herşeyden çekiniyor ne olucak ne biticek diye birde tek yumurta ikizi tek kese. Aynı durumu yaşayan insanlardan fikir alırsam çok iyi olucak🤦🏽♀️