designermoms benim de böyle bir dönemim oldu. sebebini hala net bilmiyorum. ama kafamda ufak tefek sorunlar birikmişti. biraz stresli bir işim var. e ülkenin durumu ortada, enflasyon vs. eşim konuştu bir gün benle. çok da haklıydı. 2 ay kadar oldu. o günden sonra çok daha dengeliyim. bir sürü şeyi üzerime yük etmişim. deprem zaten hepimizi yıktı geçti bence. hala çok zor durumdalar. deprem bölgesindeki vatandaşlarımız aklıma geldikçe uykum kaçıyor, sabahı ediyorum. siz de streslerinizden uzaklaşmayı, omuzlarınızı hafifletmeyi deneyebilirsiniz.