Merhaba kızlar 9+1 hamileyim 5+4 ten beri aşırı bulantım vardı ilaç bile kesmiyordu ağzımın tadı midemi bulandırıyordu ama 3 gündür bulantım azalarak yok olmaya başladı ağzımın tadı da düzelmeye başladı korkmaya başladım acaba birşey mi oldu diye lekelenmem ağrım birseyim yok ağzımda yine o acı tat var ama az bulantım da var ama o da hafif her gün daha çok azalıyor sanki bulantısı olan arkadaşlar sizin nasıl azaldı daha 2 hafta var kontrole böyle giderse korkumdan erken gidicem