İlk hamileliğimi öğrendiğim zaman tsh değerlerime de baktılar kan tahlilimden, 5.30 çıkmıştı doktor bunun gebelikte 2.5 normal olduğunu söyledi dahiliye yönlendirip 50 mg ilaç yazdırdı 1 ay sonra tekrar kan verdim tsh düşmemişti 6.30 a çıktı. 100 mg yaptı ilacımı şuan 3.e düştü 50 mg geri indirdi ilacımı. 2.5 aşağısına indirmeye çalışıyoruz gebelik bitene kadar devam etmemi istiyor.