İki gün önce nst girdim düzenli sancılarım çıkınca doktor açılma var mı diye çatı muayenesi yaptı akşam lekelenme olduğunu fark ettim çatı muayenesinden olabilirmiş. Sabah uyandığımda yine lekelenmem vardı ve karnımda sertleşmeler başladı bütün gün belirli aralıklarla devam etti. Şuan hala sertleşme var canımı yakıyor sizce doktora gitmeli miyim? Bu arada 37+3 haftadayım