Ozgectndg etlikte muayeneye gidiyorum doktorlardan da hastaneden de çok memnunum açıkçası bende ilk doğumu özelde yaptım açıkçası özel tırnağı olamaz etliğin hem doktor hem hastane hem hijyen aklınıza gelecek her konuda diyebilirim doğum konusuna gelince 29 haftalık gittim muayeneye en son doktorum bir sorun olmazsa 39 haftalık alırız dedi normalde 38 den sonra alabiliyorlar diye biliyorum odalar tek ve iki kişilik olarak varmış kimi duyduysam tek kişilik odaya denk gelmiş ama darısı bana dogumhanede ki ekipten de daha rahatsız olanı duymadım herkes memnun yani