Fatma-dmr 22+4’teyiz. Kendi arabanızla gideceksiniz problem olacağını zannetmiyorum. İstediğiniz yerde durup hareket edebilirsiniz. Az önce anneme geldim üstelik arabayı da ben kullanıyorum:) hiçbir şey de olmadı çok şükür ☺️ iyiyim diye düşünüp binin arabanıza ve bebişiniz karnınızdayken gidebildiğiniz yerlere gidip gezin, bebiş doğunca şimdiki gibi olmayacak:)