anneoluyoruuumm16 Arkadaşlar takipli olduğum devlet Hastanesi’nde normal doğum yaptirmiyorlarmis. Sadece sezaryan doğum yapılıyormuş. Gerçekten var mı böyle devlet hastaneleri. Ben komşulardan duydum pazartesi de doktoruma soracağım ama merak ettim
dexter ben de tam tersi normali illa zorlayıp olmazsa sezeryana alıyorlar diyr biliyorum. keyfi sezeryan devlette yasak zaten bence öyle bir şey yoktur