Gamze1606 40+2 oldum devlet Hastanesi’nde kontrol oluyorum ikinci gebeligim bilgi vermiyolar sanji olmazsa ne zmana kadar bekletirler bilgisi olan varmı
Gamze1606 Yaseminbal yok 40 +4 oldum gelrn ağrılarım var dayanilmiyacak şekilde deil kasilmam çok pazartesi kontrol var 41 oluyorum
Gamze1606 Yaseminbal belim de kramp gibi Agri var yürürken zorluyor batiyolar tutulmuş gibi yatarken sıkıntı yok
Yaseminbal Gamze1606 bende ayakta çok durunca belim kitleniyor yürüyemiyorum onun dışında hiç bi belirti yok