Esengll ilk hamile kaldığımda gitmiştim ilgisiz bir doktor hatta yazacağı ilacı bile bilmeyen bir doktor beğenmedim. Zaten bölge hastanesini hiç sevmem hastane değil kasap benim gözümde memnun olan vardır elbette ama ben hiç memnun kalamadım o hastaneden. Büyük konuşmayım derdimin tek dermanı orası olsa yine gitmem. Evime çok yakın ama gitmiyorum o hastaneye.