minik-anne2323 Yazmelegi_ bende 17+5 im kasık ağrım oluyor sanki böyle çekilir gibi ve çok baş dönmesi normal mi acaba sizler yaşadınız mı
dexter 20den sonra hissettim 24e kadar hissetmeyenler var ayrıca karnında pıt pıt atım oluyo ya o da bebek
VussVuss Eli kulagindadir 1 2 haftaya hissedersin. Hatta belkide vardir hareket ama bagirsak hareketiylede karıştırilabilir. Biraz cikolata yiyip soluna yat bak bakalim kipirti bisiler oluyor mu olmazsada endise etme ❤️
Sevcan_altunkaya VussVuss ben onuda demedim ya hissedemiyorum diye elimi karnima koyuyorum yine tik yok
Mrvkrpnr Bnde 19 haftaligim seyirme flnnhissedersn dediler bekliyorum hissedemiyorum herkesde aynı olmuyor sanırım
Mrvkrpnr Sevcan_altunkaya korkmana gerek yok inşallah yakın zamanda hissedersin ztn 20 den sonra dedi herkes baksana bn 19 oldum ama hala hissedemiyorum
Yazmelegi_ minik-anne2323 yk ben yaşamadım ama bebek toplanınca çok kıpırdama olunca olduğu yer sızlıyor biraz
Semyyy Sevcan_altunkaya 21. Haftada tamamen hissetmeye basladim bende 17 18de falan hic hissetmiyodum