Kızlar neredeyse 40mız çıkacak göbek bağımız 5. Günde düştü ama hala göbekten akıntı geliyor her alt değişmede atletinde sarı leke. İlk sağlık ocağına gittik bi sorun yok düzenli temizle geçer dedi doktorun önerdiği alkollü mendil ile temizliyorum sonra büyüklerin lafını dinledim batikon kurutur dediler onuda yaptım ama hala devam ediyor kurumadı göbeği özellikle altını değiştirirken bezi takarken gerilince sanki içinden bişey çıkacakmış gibi pembe o kısım içim gidiyor inanın. Çocuk doktorumuza görsel attım acil bi durum yok bi ara uğrayın dedi. Yarın aşımız var yine sağlık ocağına sorucam olmadı hastaneye gidicez başına böyle bişey gelen var mı? Bu arada özel sağlık aktifleşsin diye biraz bekledim