Yagmurum_herseyim Merhabalar,birşey sormak istiyorum dün sezeryan doğum yaptım bu ikinci seseryan ilkini beş yıl önce olmuştum.bugun eve çıktık ama hala kanamam gelmiyor hemşireler ebeler normal dedi başına böyle bişey gelen varmi