kkadereraslan Kızlar 27 haftalık hamileyim. Göğüslerimde büyüme olduğu için haliyle göğüslerimin altlarında çatlaklar oluşmaya başlamış. Sizde de oldu mu bu ve geçmesi için nasıl bir çözüm buldunuz yardımcı olabilir misiniz
ozgegundogdu1903 kkadereraslan bende de oldu suan yapabileceğimiz birsey yok bence siz yine de nemli tutmaya çalışın daha çok ilerlememesi için 🙂
Rwerdst kkadereraslan 24+6 dayım canım 😣 22. Haftadan beri aynı durumu yaşıyorum 🤕 gömleklerim falan olmuyo göğüslerimden o derece büyüdüler. Altları fslan hep mahvoldu. Valla çatlak kremi sürüyorum her banyo sonrası başka yapacak bir şey yok malasef 😂