BurcuBlhr Kızlar yarın sabah yatışım olcak hayırlısıyla bebeğime kavuşmak nasip olur inşallah. Allah herkese kolay doğum nasip etsin. Bana da bi dua etseniz olur mu şuan çok stresliyim 🥺🥺
Merveincim BurcuBlhr sakin ol bende sabah doğuma gireceğim 🙈 inşallah güzel bir doğumumuz olur. Sanırım sizde sezaryen olacaksınız
Merveincim Kumsal143 amin inşallah Allah razı olsun. Çatı muayenesi oldum normal doğum benm ve bebeğim için riskliydi. O yüzden spinal sezaryen ile doğum yapacağım. Yarın tam 39+0 da doğum yapmış olacağım