Mdha İyi akşamlar kızlar sizlere bir sorum var 23 haftalıkken ölü normal doğum yaptım yapalı 3 ay geçti ama benim sanki rahim kapanmadı lavaboya falan gittiğimde açılma hissediyorum bu tip sorun yaşayan oldu mu doktora gitmeli miyim