Esen9- evet tatlım bak benim kayınvalidem kendince cok baskın olmaya çalışan biri bıraksan nasıl yönetir beni varya. 5 yıldır evliyim daha bir kere kavga etmedik. Çünkü onun beni yönetemiceğini harkeetlerimle gösterdim. Nasılmı mesela emrivaki evine misafir çağırmış benim müsait olup olmadığımı sormadan misafirin yanında beni arayıp çağırıyordu, bende öle yapınca kibarca işim olduğunu gelemicemi söylerdim bikaç kez yaptı sonra anladı. Bunun gibi çok örnekler var. Asla kırmadım ama kendimi de ezdirmem. Şimdi bebek doğunca da alttan bana sufle veriyor bizim oralarda önce kayınvalide gelir diye ben ona kibarca annemlerin geleceğini dilerse kendinde gelebilceğini söylüyorum. ( annemler şehir dışında, kendisi burda) yani tatlı bir şekilde sana saygı duymalarını sağlamalısın yoksa canım yolun uzuuuun.