İyi akşamlar daha önce yazmıştım bana detaylı ultrason da kalbinde parlaklık var demişler dj bugün gittim o parlaklık yok normal insanlardada olabilir dedi doktor
Bu seferde bana kafa iki yapıdan oluşuyor ya
Birinin çapı normalken bir digerinin çapı büyük dedi biri 6 da iken diğeri sınırda 10 daymis bu seferde Kordon’dan kal alalim dediler istemedim başına böyle bir şey gelen varmı acaba her gidişimde başka bişey söylüyorlar ben istemediğimi söylediğim halde ya bu yapsak iyi okur diye ısrar etti doktor korktuğumu söyledim düşünün haftaya bekliyorum dedu ne yapmam gerekiyor ben anlamadım
) bişey gelen varmı acaba