Merhaba 19 haftalik hamileyim ve de yavas yavas bebek alisverisine başlamak istiyorum. Tabiki kisiden kişiye degisir ama ortalıkta cok paylaşılan ama tamamen şişirme olduğu söylenen bebek ürünleri de mevcut olumlu ya da olumsuz şunu kullandım ama boşuna almışım ya da bunu aldim cok memnunum vs diyebileceğiniz önerileriniz varsa eğer açığım yine belirtiyorum kişiden kişiye değişir ama çoğunluğun fikirleri ve tecrübelerine göre sekillenecegim çünkü gereksiz yapacağımız her harcama bebeğimizin bir baska ihtiyacını ötelemek zorunda bırakıyor maalesef çünkü hayat pahaliligi 🙂 şimdiden teşekkürler umarım hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucaklarız