meryemsareveannesi21 Konya şehir hastanesinde doğum yapan veya yapacak olan varmı izmirden doğum için geldim ikinci kontrole gideceğiz yarın bilgi verirseniz sevinirim
anneoluyoruuumm16 meryemsareveannesi21 komşum yaptı daha bir hafta olmadı. Özel hastane odaları gibiydi dedi. Tek kendisi varmış odada. Doktorlar ve ebeler güzel ilgilenmisler. Özel takipliydi ama doğuma şehir Hastanesi’ne gitti.
Rahime00 meryemsareveannesi21 Ben yaptım çok memnun kaldım güzel ilgileniyorlar aynı özel hastane gibi tavsiye ederim 😊
meryemsareveannesi21 anneoluyoruuumm16 bende özel tapliydim izmirde mecbur aileler burada olduğu için buraya geldim çok önerdiler hastaneyi dediğiniz gibi tek kişilik odalsrı varmış hangi doktordan doğum ysptı
anneoluyoruuumm16 meryemsareveannesi21 o kadarını bilmiyorum canım gece tutmuş sancısı kim yaptırdı doğumu bilgim yok
meryemsareveannesi21 happymuti evet o doktoru çok öneriyorlar ama randevu bulmak biraz zor 15 gün içinde hiç sıra bulunmuyor benimde günüm kalmadı sabahdan gidip kim denk gelirse oma sıra alıyorum ama asistanları denk geliyor hep doktorların
happymuti meryemsareveannesi21 inşallah bulursun randevu sürekli kontrol et ben baktığımda oluyor bazen
meryemsareveannesi21 happymuti 34. Haftadan beri o doktora ve melike hanıma randevu arıyorum artık doğuma 9 gün kaldı aramaya gerek yok hangisi denk gelirse gidiyorum 😂