dyk78 Merhabalar🌹 yarın 37 haftalık oluyoruzzzz. Kontrolümüz var . Doktorum çatı muayenesi yapcağını söyledi. Ben bu konuda biraz tedirginim . Deneyimi olanlar paylaşabilir mi? Nası yapılıyor, acı oluyor mu vs.
Busel dyk78 bende dün oldum canım sakin olman önemli hiç acı olmadı benim sakın olduğum için derin nefes aldım kendini kasmaya gerek yok zaten jel sürüyor ve kısacık sürüyor ilişkiye girmekten farksız inan gerilmedikce acı vs yaşayacağını sanmıyorum 2 parmağı ile yapiyor zorlayacak birseyi yok anlayacagin