Smry Merhaba Yarın bı hafta olacak sütüm yok denecek kadar az .bebeğime mama veriyorum ve vicdanım hiç rahat değil ,sürekli ağlıyorum kendimi yetersiz hissediyorum bebeğime karşı .var mı bı tavsiyeniz?😞
Tuba_12 Bol bol su iç canım rezene çayı da su5 yapıyor Marul çok süt yapıyor ama emzirmeye çalış sürekli bebis çektikçe gelir
Anneyimbennanne Sezeryan olduğu icin sütün olmamasi normal. Bol bol su iç birde sana tavsiyem mısır patlat ye. Hayatımda onun kadar süt yapan bsy görmedim ☺️ bereketli olsun inşallah
Tuba_12 Lütfen kendini yetersiz hissetme şu güzel günlerin keyfini çıkarmaya bak seni duygu durumunda etkiliyor ona gore mutlu ol🌼 allahin izniyle inşallah gelir sütun