Selamlar, bebeğimin hareketini 3 gündür hissediyorum yani tekmelerini. Tekmeleri hissettiğimden beri de sancım var. Dün çok kötü oldum rahmim bacaklarım sırtım belim ağrıyor yuruyemiyorum bile tıpkı adet sancısı gibi.. gece acile gittim. Muayene ettiler ultarason+vajinal muayane idrar da aldılar. Nstye de bağladılar. Nst bağlayan hemşire sancı var görünüyor dedi sanırım düşük şekilde..doktor ise hicbirseyin yok rahim buyumesinden kasılmalar normal dedi..idrar da ise kan görünüyormus kanamam olmadığı için bu da normal dedi, kanaman olduğunda gelirsin dedi.. akşama kadar zor dayandım parol ictim az bı sancım duru gibi oldu ama yine başladı. Yuruyemiyorum ayağa kalkamıyorum yani dorgulamuyorun acıyla uyuyamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı?