ssa239688 Kızlar reglime daha 1 hafta var hamile falan degılım hamilelikte bunu çok duymuştm ama bugun neden bana böyle oluyor anlamadm tam rahmımde pıt pıt pıt surekli devam eden ve rahatsız eden bi atma var yaşayan varmı kötü bir şeyemi işaret acaba bu
Kazimovajale Folelullar partlayinca oluyor..bu ay hamile kalmak ihtimalin yuksek eyerki öyle aqrolar hiss ediyorsan..ama ki bu ay bile olmasada gelenki ay yuzune gelecek ay yani..gebe kala bilirsin İnşəAllah
Kazimovajale Bendede hamile kaldiqim ay diqilde ondan bir ay önceki ay sağ tarafimda öyle sey oldu…yani rahim kadinlik orada yetişiyor dahada olqunlasiyor hazirlasiyor.
ssa239688 Kazimovajale inşlalah benimde o yüzdendir gebeliklerde okuyorum ben burda seğirme bebek nedeniyle oluyor ama büyüdükten sonra benim daha başında saçma olmazmı😀😀 eğer varsa