sema1759 SedaNurOkurer daha çok yeni olduğu için öyle çıkıyor merak etmeyin bence var benimde aynisiydi bak gözüktü sonunda insallah sizinde gözükür
2prensesannesiiii SedaNurOkurer canım zaten kese 1500 üstü olunca görünür dr demedi şuan görünmemesi bu değerle çok normal bi kaç güne görünür hayırlı olsun🙏🏻🥰