Kızlar bebeğim 3 haftalık oldu, sütüm yetmediği için mama başlattık ayrıyeten( 3 saatte falan süt dolmuyor günde 1,2 kez sütüm doluyor) SMA Optipro kullanıyorum ama herrr mamadan sonra bi sancılanma bi huysuzlanma, 2 saattir uyutmaya çalışıyoruz, sadece benim memede sakinleşiyor. Morarana kadar ağlıyor. Kabızlıkda söz konusu. Acaba mamadan mı? Aptamil prematil kullandık önce prematüre olduğundan, doktor onun içinde çok protein olduğunu ve daha fazla gaz yapabildiğini söyledi sma ya döndük. + sab simplex gaz damlası kullanıyorum, mamaların içine zeytinyağı atıyorum, karnına sıcak zeytinyağıyla masaj yapıyorum ama banamısın demiyor. Ne yapcamı şaşırdım artık zart zurt mama da değiştirmek istemiyorum napmam lazım?? Normal mi bunlar ? 😫😩