Eyll_lna 31 haftalık olduk ve ben aşırı kilo aldım daha önümde süreç var ve bu gidişle daha çok alacağa benziyorum hiç diyet yapmadım ama şimdi yapmak istiyorum benim gibi çok kilo alıp biraz diyet yapayım diyen oldu mu hekim kontrolünde faydası oluyo mu
Eyll_lna Daisy0000 biraz dikkat etmek istiyorum ama acıkınca da huzursuz oluyorum yemesem olmucak bebeğim de aç kalıcak napıcam gerçekten bilmiyorum