17papatya Kızlar bugün bi oğlumuz olacağını öğrendim sevgililik döneminden beri erkek olursa Umut istiyoruz ama ben yanına bir isim daha istiyorum sizce ne koyabilirim
Motherbabyy 17papatya maşallah çok sevindim sizin adınıza. Sizin de başınızdan kalitesiz embriyo olayı mı geçmişti sanki öyle yazınıza denk geldim de benim şuan başımda öyle bir olay çıktı ne önerirsiniz acaba ?