melikecprli pekçok sebebi var aslında eskiden hamile kalmak günümüzdeki kadar zor değilmiş,yediklermizle alakalı kısırlık oranı gittikçe artıyor.
Bir diğer sebebi de tarlada çalışmaktan o kadar yoruluyorlarmış ki hamile olduklarını unutuyorlarmış.
Anneannem anlatıyor kırkım çıkınca takrar hamile kalıyordum,tarlada doğurup çocuğu kundaklayıp işe devam ediyormuş.