Bu hafta doktorum izinli olacak anestezi doktoru da hastanede olmayacakmış.41 0 da yatış olacaktı bu yatış 41 3 olsa bebeğe sıkıntı olur mu arkadaşlar kaka yutma gibi falan ..tek korkum bu..eğer böyle olursa ilçeden farklı bir ile gidip orda doğum yapmış olucam malesef..