MrcnMlk Gitti valla 😂 37 haftalık doğum yaptım ve doktorum 1 kere bile kilo ölçümü yapmadı,asla belli olmuyordu çünkü . 17 kilo aldım dediğimde de saçmalama diyorlardı. Karnım çok çıkmamıştı, sadece yüzüm birazcık toparlanmıştı o kadar. Belkide o yüzden kilo takibi yapmadı doktorum çok almadığımı düşündüğü için