Kevbat
Novamomy
merhaba bugün gittim ☺️
Yarın saat sürdü ultrason yüzünü gösterebilmek için baya uğraştı doktor sağolsun, her bir bölümü anlattı tekrar tekrar kalp kapakçığından plesenta damarlarına kadar gösterdi bizlerede.
Beklentimi karşıladı tekrar🙏🏻
Oğlum çok şükür sağlıklı, rabbim daim etsin inşallah
Detaylı muayene olarak gayet güzeldi ben memnun kaldım 🥰