Ayshe19 Decavit vitamini nasıl içiyorsunuz çok büyük ya ben hap yutma özürlüyüm birde bulatı kusmam devam ediyor içerken ağlayacak gibi oluyorum boğazımda kalıyor benim gibi olan var mı içmesem bebeğin gelişimene zararı olur mu
Seymaa123 Ayshe19 bende sizin gibiydim hem zor içiyordum hemde mide bulantısı kusma yapıyordu doktoruma söyledim değiştirdi imom diye bir ilaç verdi çok iyi geldi bana hem yutarken hem mide bulantısı kusma yapmadı
Zeyneb_mihrap76 Ayshe19 2 bardak suyla anca içebiliyorum :) içtikten sonrada taş gibi oturuyor mideme gittiğimde söylencem değiştirsin 🤣
KayraKuzusu İlacı ikiye bölüp ara vermeden üst üste içebilirsin,vitaminlerini mutlaka alman lazım bebeğin gelişimi için cok önemli
Nergiz1 Ben ilaçları kolay yutuyorum sadece elevit kullanıyordum o ilaçta piyasada yok decavite kaldım 🤣
EsraKadir-25 Bende decavit kullanıyordum Çok rahatsız etti midemi falan hemde yutarken midemi bulandırıyordu doktoruma söyleyince değişti pregnom max verdi küçük bi ilaç hemde rahatsız etmiyor vitaminler bebeğin gelişimi için çok önemli ihmal etmeyin
Deryazym EsraKadir-25 merhaba ben 12+4 teyim benim doktorum da hamileliğimin başında Pregnom max verdi şuan kan ilacı ve d vitamini de ekledi sizin ilaçları kullanım şekliniz nasıl hepsini aynı anda kullanmam sorun olmaz mı
MeltemKartal22 Ayshe19 benim kendi doktorum bu ilacı vermişti içemiyordum ölüm gibi geliyordu içmedim temizlik yaparken aldım fırlatım ilacı sonra uzun bi zamandan sonra Dr. Değiştirmiştim gittiğim Dr. Bebeğin gelişimi iki hafta geriden geliyor dedi bu ilacı yazdı bana bunu içtim de çocuk kendi düzenli kilosuna gelmişti mutlaka için
EsraKadir-25 Deryazym Pregnom max ve deviti sabahları içiyorum kan ilacını akşamları yemekten sonra bir arada içmeyin derim
Deryazym EsraKadir-25 kan ilacındada folik asit var pregnomda da var. Fazla folik asit kullanımının bebeğe iyi gelmediğini duymuştum sizede sormak istedim 🌸
EsraKadir-25 Deryazym bence siz doktorunuzu dinleyin ilaçlarınızı aksatmayın ben olduğu günden hepsini içiyorum kendi doktor arkadaşlarımda ihmal etmeden içmeyi öneriyor sağlıkla bebeklerimize kavuşalım inşallah ❣️🙏🏻